onsdag 23. januar 2013

★ Uglelue ★

I kveld måtte min lille fotomodell stille opp foran kameraet i pysjen siden vi ikke har hatt tid til å vise dere den fine luen hun har fått av mormor, med siste finishen av meg. Men i kveld var hun litt mer opptatt av flettene på lua og alt annet enn å se i kameraet. Helt greit!

En søt liten uglelue på verdens fineste jente kan dere se her


Planen var jo at jeg skulle hekle lua til Emma selv, men siden jeg er ganske fersk på heklefronten, og er elendig på å lese oppskrifter, var det hvertfall ikke lett å skjønne en engelsk oppskrift.. Mamma laget en prøve til meg, som ble ganske så perfekt, hun skrev opp en forståelig oppskrift, også fikk jeg samtidig se hvordan hun gjorde det. Så nå har jeg rotet fram masse fint bomullsgarn fra mitt garnlager, så får jeg se hvordan det går.

Emma og jeg har forresten hatt en veldig koselig dag i dag, som plutselig raste avgårde når vi fikk koselig besøk av et par venninner og lille Marius når bilen vår ikke ville starte. Jentene hadde med mat og dessert som vi lagde når de kom, og koste oss, sammen med masse girltalk. ..Like koselig som alltid! Neste uke er det jentekveld med en litt større gjeng, og ost og kjeks. Gleder meg!




★ PUSS PUSS ★






1 kommentar:

Unknown sa...

Nommen! Så skjønn!!