lørdag 23. februar 2013

★ Krabbe neste? ★

Her går det sakte, men sikkert framover! Her om dagen, på torsdag, stilte Emma seg opp i krabbestilling for første gang. Hun kommer seg fram på gulvet, eller bakover kan man heller si.. Hun ruller rundt, snurrer på gulvet og skyver seg bakover, så hun kommer seg bortover.

Vi trodde det kom til å ta litt tid før hun krabber, men nå som hun plutselig kom seg opp i krabbestilling, kan det nok hende hun snart begynner å bevege mer på seg.. 


Jeg synes det er så utrolig spennende å se henne utvikle seg! Og jeg tror hun utvikler seg veldig bra i forhold til at hun egentlig er snart 8måneder. 

Nå i det siste har jeg begynt å tenke mer at hun er 11måneder, noe hun er. Men jeg må jo ikke glemme at hun egentlig er 8måneder i forhold til termin og utvikling. Så noen ganger tar det litt tid før jeg svarer på hvor gammel hun er.. Og noen ganger må jeg svare begge deler, det kommer jo helt ann på hvem det er som spør. ..Om du skjønner.. Men etter at hun har fyllt to år, har hun mest sannsynlig tatt igjen de andre, og da trenger jeg bare å forholde meg til "en alder".



★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Vigdis sa...

Flinke Emma! :) Plutselig kommer hun seg framover skal du se :)

Line sa...

Ja, snart går det framover;) Og Marielle er jo så flink og søt! <3