fredag 22. februar 2013

★ Kveldssyssel ★

Emma sloknet i senga si for noen timer siden, Espen sloknet på sofaen for en time siden, mens jeg sitter i andre enden og har startet på et nytt strikkeprosjekt.

Jeg var innom garnbutikken i dag for å kjøpe litt garn til smokkesnorer, og gikk ut igjen med mye mer enn planlagt. Jeg fant et utrolig nydelig garn til smokkesnorene, og en supersøt lue, som jeg nå skal prøve å strikke til Emma. I tillegg hadde dem fått inn masse nye, fine farger av et garn jeg har ønsket å strikke noe av lenge, men dem har bare hatt så kjedelig farger, helt til nå. Jeg ble forelsket, nok en gang!


Pastelle in my heart!

Nå skal jeg strikke videre, bare bittelitt til + litt til da, før jeg også legger meg! Hekta.no! Jeg elsker å ha litt kveldssyssel når Emma har lagt seg, og man har tid til å slappe litt av. Og det er jo så gøy når man får det til!


★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: