mandag 4. februar 2013

★ Min nye, lille krok ★

Som dere sikkert har lagt merke til, er jeg veldig glad i interiør! Jeg ommøblere, flytter på ting ofte, er glad i å shoppe, finner masse inspirasjon på nettet osv.. Jeg liker forandringer!

Men i år, har jeg gitt meg selv en shoppestop på interiør! Jeg har funnet ut at jeg har veldig mye av interiør, smått og stort, stående fremme + flere kasser og skap fulle med vaser, duker, bilderammer, lysestaker, lysfat, wallprint, lamper, skilt, gardiner, lys, bokstaver, puter, o.l. Og alt dette er i den stilen jeg liker nå, resten har mamma fått, så jeg trenger egentlig ikke noe mer. 

Det eneste jeg kan kjøpe er f.eks: starinlys, blomster, servietter, møbler til Emma, div oppbevaring, jeg kan fremkalle bilder til bilderammer, og kjøpe materialer jeg kan lage ting av. Så da er det bare å bruke fantasien.

Og det gjorde jeg i går. Barbordet vi hadde i stua ble jo byttet ut med juletreet før jul, og etter det har det har det bare stått lagret. ...Til i går, da kom det inn i varmen igjen, og fikk seg en ny plass på soverommet vårt. Vugga til Emma ble flyttet bort i går siden hun er så aktiv, og snart har muligheten til å rulle/krype over kanten. Så da kan ikke den brukes mer, dessverre.

 Jeg elsker forresten almanakken jeg bestilte før jul, den er bare så fin, og er med meg overalt.


Dette har nå blitt min lille kontorplass, og ingenting er nytt, jeg lover! Syntes det ble en koselig, liten krok jeg.

Her skal jeg sette opp printeren, hyller og oppbevering til alle permer&papirer, handarbeid, scrapbooking, stoff, garn o.l. Tror det blir bra jeg! Man må utnytte den lille plassen man har, men jeg gleder meg ekstremt mye til den dagen vi får større plass og noe eget!



★ PUSS PUSS ★





2 kommentarer:

Liinea sa...

Du har det så fint! <3

Line sa...

Liinea:

Tusen takk <3