onsdag 27. mars 2013

★ Smokkesnor til en prins/prinsesse? ★

Tusen takk til alle dere som har bestilt smokkesnorer o.l av meg!

Jeg lager fortsatt, og har også tatt med litt perler, klyper o.l her på sykehuset, så jeg får lagd ferdig noen bestillinger mens Emma sover.

Og innimellom bestillingene passer jeg på å lage til Emma og. Hun må jo få hun også!


På mandag fikk jeg en eske full av perler i forskjellige farger og størrelser siden det var litt etterspørsler på farger jeg ikke hadde + noen fine, små stjerner jeg hadde i kun en farger, og gikk fort tom for.


Så nå har jeg mulighet til å lage enda flere, akkurat det dere ønsker, håper jeg.

Send meg en mail (l.to.the.ine@hotmail.com) om du ønsker å bestille til dine barn eller i gave. Dette er den perfekte barselgaven!



★ PUSS PUSS ★





1 kommentar:

Jeanette sa...

Hei :) Hadde du hatt lyst til å fortelle hvor du har kjøpte de hvite stjerne perlene ? Hva søkte du på ? Har prøvd og prøvd, uten hell :/ Kan evnt kjøpe noen litt dyrere fra deg ? :)

Titter innom bloggen din daglig :) Veldig inspirerende. Og herlig frøken du har. Har ei på 5 mnd selv :)

Mvh Jeanette
jeamel1987@hotmail.com