tirsdag 16. april 2013

★ Bunad til 17.mai ★

I går kom mormor på besøk, og hun hadde med seg en kjempefin bunad til Emma. Den er så søt, og den er så klart til årets 17.mai feiring. Dette er Emmas andre 17.mai, men hennes første feiring, for i fjor var vi jo fortsatt på sykehuset. Emma lå i kuvøsa, og jeg var syk. Vi hørte ikke nasjonalsangen engang.. Så i år skal vi feire 17.mai, gå i togn, spise is, og kose oss med venner og familie.


Vi måtte så klart prøve den på Emma, og herregud, så utrolig fin hun ble!!!


Jeg tok et par bilder av henne, men jeg må nesten vente til 17.mai med å vise de. Gleder meg veldig til 17.mai nå, og vi har allerede bestilt blå himmel og soool!


Det er jo så fint med bunad! Jeg har selv bunad, eller festdrakt heter det vel. Men det blir ingen festdrakt på meg på 17.mai i år, men kanskje neste år... OM jeg er flink! Og det SKAL jeg være!

Hva med dere? Bunad/festdrakt eller ikke på 17.mai?



★ PUSS PUSS ★





1 kommentar:

Vigdis sa...

Åå, tenker Emma er superfin med bunad! Vi har også bunad, to å velge mellom faktisk. Gleder meg til å prøve på :)