torsdag 18. april 2013

★ Ønskeliste - 25år i morn ★

Siden min gode, gamle pc tok kvelden i dag, dagen før jeg har bursdag, er det egentlig kun en ting som står på årets ønskeliste! ...Og det er en ny pc UTEN problemer!

Pc'n min pensjonerte seg i dag og er fullstendig ubrukelig! Uten strømkabelen er batteriet flatt på seriøst 2minutter, skjermen begynte å sprekke opp for et par uker siden, og nå er den helt løs på venstre side. Pga dette får jeg ikke lokket igjen pc'n min! På toppen av det hele begynte strømkabelen å tulle i går, det var dårlig kontakt til pc'n, og i dag funket ikke strømkabelen! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Enkelt og trist, DEN ER DØD!

Så jeg håper at jeg har vært veldig snill det siste året og får en ny pc til bursdagen min!

Ellers ønsker jeg meg:

  • Ekstern harddisk(!)
  • Joggesko
  • "Mor til 2" sølvkjede
  • Bruka design skåler
  • Scrapbook perm m/plastlommer som har plass til scrapbookarkene
  • Sommersko
  • Gavekort   -Living, Kremmerhuset, H&M, Bohus, IKEA, G-sport
  • Willow Tree
  • Hvit Ektorp puff (Ikea)
  • Nye kjeler med tykk(!) bunn
  • Kake"koke"bok (til egne oppskrifter)
  • Drill
  • Vater
  • Store armbåndsur
  • Smykker
  • Symaskin

Straks er det hurra for meg!


★ PUSS PUSS ★





1 kommentar:

Guro sa...

Gratulerer med dagen! : )